Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: Asmodeusz <chris_at_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl>
Data: Thu 28 Jan 2010 - 13:24:45 MET

Sergiusz Rozanski pisze:

> [OT] W konkurencji francuskiej (gandi) dają teraz 1 ssl za free do domeny :)
> Co przy cenie 60zł za .com robi sie dość atrakcyjne.

Dają albo nie dają. Kupowanie domen w gandi to czysta loteria o czym
przekonałem się dość boleśnie.
Oferta gandi nie jest atrakcyjna nawet gdyby to gandi płaciło klientom
za korzystanie z ich usług. Co mi po niskiej cenie skoro nagle gandi ma
problemy techniczne z przedłużeniem ważności domeny dla pierwotnego jej
właściciela, ale nie ma żadnych technicznych problemów ze sprzedaniem
tejże domeny handlarzowi.