Re: dostepnosc zagranicy

Autor: Piotr Salwerowicz <piotr.salwerowicz_at_nospam.gmail.com>
Data: Thu 28 Jan 2010 - 11:45:35 MET

W dniu 2010-01-27 17:16, IaS pisze:

> wg mnie transmisja szla z telelive.interia.pl co wcale nie prowadzi za
> granice (i wtedy tez nie prowadzilo) a do tego dostep jest przez PL-X
> albo bezposrenio przez TPsa. cos mi umknelo ?

Faktycznie kilka strumieni szlo z polskich serwerow, zdecydowana
wiekszosc byla jednak spoza PL. Wyglada na to ze dla duzych isp 50 Gb/s
do PL nie robi roznicy, natomiast mniejsi zauwazyli na wykresach ale
dali rade. Troche sie tego obawialismy ale jak widac niepotrzebnie :)

pozdrawiam
Piotr Salwerowicz
INTERIA.PL