Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 25 Jan 2010 - 11:57:47 MET

On Sat, 23 Jan 2010 21:26:14 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

>A oni sprzedają zaufanie. Stracili by je, gdyby wysłali podpis klucza
>na adres moj_nieuprawniony_pracownik@mojadomena.tld bo on tak chce.

To powiedz mi jeszcze w jaki sposób weryfikują że moje_konto@domena
jest nieuprawniony a administrator@domena już jest? Właśnie na jednym
z moich serwerów wklepałem "adduser administrator" i utworzyłem konto
pocztowe dla pana Szymona który jest u mnie administraotorem budynku i
odpowiada w tej chwili głównie za odśnieżanie. Ma dostęp do konta
administrator? Czyli certyfikat w Unizeto odebrać sobie może. Czy jest
w związku z tym osoba uprawnioną? ;-)

Zdrówko