Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Sun 24 Jan 2010 - 21:04:45 MET

crazy bejbi pisze:

> Jak to wygląda teraz? Dostałem ofertę. I zastanawiam się, czy
> przypadkiem nie skorzystać. Tylko nie chciałbym w coś wdepnąć.

Dziękuję za opinie.
Moje odczucia (prywatne i tylko odczucia):
1. miło, że ktoś z unizeto monitoruje grupy w sprawach swoich produktów
2. szkoda, że ten ktoś myli grupy newsowe z forum onetu
3. miło, że potem odpisał ktoś kto się zna na tym co mówi - niemniej
szkoda, że zapomniał się podpisac ... napisał zresztą takim językiem, że
  ja jako skromy, nie znający się na rzeczy klient raczej się przeraziłem.
4. fajnie byłoby rzeczywiście może wspierac nasze rodzime firmy -
niemniej muszę faktycznie zweryfikowac, czy IE6 sobie radzi... bo
niestety wielu klientów nie aktualizuje windowsów.

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7