Re: certyfikaty SSL z unizeto ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 21 Jan 2010 - 17:36:20 MET

jsm pisze:

> Ostatnio przechodziłem przez instalację wildcarda u siebie w firmie i
> wszystko obiło się o aktualizację certyfikatów głównych (odpowiednia
> łata jest w Microsoft Update) na workstacjach. Po ich aktualizacji
> wszystko działa poprawnie, standardowo żadne XPki nie miały CA
> Unizeto/Certum.
>
> Kuba

I wytłumacz to klientom.
Po co się męczyć skoro w podobnej cenie można kupić np. w gigaone.pl
certyfikat który bez problemu działa?
Jak mają się komunikaty klientom wyświetlać, większość przeglądarek
krzyczy "zabierz mnie stąd", "strona niebezpieczna" to po co kupować
taki certyfikat sobie sam mogę wystawić.

Darek