Re: Prosba o test

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 14 Jan 2010 - 18:27:01 MET

kriZb <krizb@noexistent.no> writes:

> Dla mnie to stare, a jednak nawet xeona nie ma. PentiumD DualCore.

To nie takie znowu stare. Jakby to bylo np. 68000 (np. 68360) to moznaby
powiedziec ze rzeczywiscie stare. Nie wiem co ta maszyna ma robic, ale
do "obsluzenia" na pusto np. 100 Mb/s to kazdy P4+ jest za szybki.

> Ale wynik co widzialem w granicach 40-70mbit juz podoba mi sie. I jest
> dobrze.

Inna sprawa ze iperf to specyficzny test i lepiej nie traktowac tych
wynikow jako ogolnego wskaznika. Ew. mozna brac najwieksza wartosc,
jesli to musi byc iperf.

--
Krzysztof Halasa