Re: Przeszukiwanie bazy whois po registrant's handle

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 10:00:22 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:

> Jest.

Konkretnie która ustawa i w którym artykule chroni tę informację?

Tylko nie mów, że UODO, bo nic-handle nie jest daną osobową w rozumieniu
ustawy.

Brak możliwości łatwego odwzorowania nic-handle -> domena/y wynika tylko
i wyłącznie z przesłanek technicznych po stronie rejestratora (bo przecież
odwzorowanie w drugą stronę, domena -> nic-handle działa w każdym whoisie
doskonale).

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?