Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 11 Dec 2009 - 13:32:17 MET

Dnia Wed, 9 Dec 2009 17:55:14 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
> A co do przyzwyczajeń - w prawie każdej firmie jaką znam jest fax. Bo ich
> kontrahenci niektórzy inaczej nie potrafią :), pomimo że mają komputer i
> dostęp do internetu.

Bo dużo szybciej i wygodniej jest puścić fax niż bawić się w skanowanie,
mailowanie i zatykanie przy okazji internetu podczas wysyłki.

> Zresztą klasyczna telefonia stacjonarna dziś też w sumie istnieje siłą
> rozpędu.

Jakoś telefonia stacjonarna rzadziej "pada" niż intenet - jak dla mnie nic
dziwnego że niemal każda mniejsza firma taką kupuje. Natomiast w dużych
firmach, które już mogą skutecznie negocjować SLA ze swoimi providerami,
z reguły już od dawna jest wyłącznie telefonia IP.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944