Przeszukiwanie bazy whois po registrant's handle

Autor: Jacek Sopocki <jacek.sopocki_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 09:51:22 MET

Witam,

Mam taki problem - pewien spamer zarejestrował kilkadziesiąt domen na
ktĂłrych propaguje rozmaite malware. Znam tylko jego "registrant's
handle" - domeny te rejestruje w Nazwa.pl i zawsze to pole ma tę samą
wartość. Czy jest jakakolwiek możliwość wyszukania _wszystkich_ domen,
które ta osoba zarejestrowała? Próbowałem w RIPE, wyszukiwanie fulltext,
ale niestety nie udało się.

pozdrawiam,
Jacek Sopocki