Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 16:16:46 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> Wydaje mi się że po prostu się lansujesz.

Hmm... Mam wrazenie, ze slyszalem takie wyrazenie od nastolatkow nie
tak dawno, ale nie do konca wiem co mialoby to oznaczac w tym
konktekscie. Cos wiecej?

> A to oznacza, że brakuje Ci
> poczucia własnej wartości.

Powaznie? Nigdy o tym nie myslalem w taki sposob, tzn. ja nie mam
potrzeby miec swiadomosci jakiejs swojej wielkiej wartosci. Przeciwnie,
po namysle stwierdzam, ze zbyt duza uwaga otoczenia skierowana w moim
kierunku mi troche przeszkadza. Ergo: niestety na psychologa chwilowo
sie nie nadajesz.

--
Krzysztof Halasa