Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 16:08:37 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> skoro prawie nikt nie stwierdził problemu to o co chodzi? a ten co
> stwierdził - miał w ciągu 2 minut spowrotem.

Wiesz, ja np. czasem jestem dosc dlugo poza miastem, w ktorym mieszkam,
i wtedy pracuje zdalnie. Nie chcialbym zeby moj dostawca przeprowadzal
na mnie takie "testy".

> gdzieś pół na pół.

"GdzieÅ›"? To nie wiesz dokladnie?
Poł na pół to chyba nie jest wiekszosc?
Czyli jesli to jest "gdzieś" + "pół na pół" to jest ca 50% szans, ze
w tych wlasnie konkretnych 40 miejscach to nie routery, a "modemy" USB
stanowia wiekszosc (pomijam nawet to, czy probka ma sens statystyczny).

--
Krzysztof Halasa