Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 00:51:42 MET

On Tue, 8 Dec 2009, Pawel Malachowski wrote:

> Ja tam nie widzę ograniczenia 64k stanów per-klient nawet jeśli wszyscy są
> translowani na jedno IP, no ale.

To wyobraź sobie, że w jednym czasie sporo z tych klientów wchodzi na
któryś ze znanych portali - masz nagle kilka do kilkudziesięciu połączeń z
jednego ip (nat) do drugiego, też pojedynczego ip na jeden port (80) - w
tym wypadku jak najbardziej obowiązuje niestety limit 64k portów...
Wiem, bo sam się nadziałem. Ale obejść to jest łatwo natując na pulę
adresów ip.

Pozdrawiam

Marek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg