Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 00:45:00 MET

Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> writes:

> No właśnie skype tak robi więc działa :) o tym mówie.

Traktuje to jako zart.

> Dlaczego? Chyba naciągasz troche. Po tygodniu każdy dostał spowrotem, po 1
> dniu ten co zgłosił.
>
> Czyli 1 osoba potrzebuje, 7 ma bo chce.

Sprzedajesz usluge, a nastepnie, bez jakiejkolwiek przyczyny, nie
swiadczysz jej, i usprawiedliwieniem ma byc to, ze to tylko 1 dzien,
albo tydzien?

Tyle ze akurat ja mysle ze tylko na szybko to wymysliles, i ze zadnego
eksperymentu nie bylo - normalni ludzie nie przeprowadzaja podobnych
eksperymentow.

> Jakieś 40 osób u których widziałem neostrade. Wystarczająca próbka.

Dobrze ze dodales. To tak jak z Jedi? Odpowiedni ruch reka plus "iles
tam republic credits will do" (czy jak to tam bylo, dosc dawno
ogladalem).

Nawet nie pytam ile z tych 40 osob ma modem USB a ile router wifi.
Zastanow sie chociaz jaka jest _rozdzielczosc_ takiej probki.

--
Krzysztof Halasa