Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 19:03:58 MET

> Twój niepowstrzymany spokój przy udzielaniu tej odpowiedzi rozsmarowa³
> mnie na ¶cianie :D
>
> Tak BTW, nie wiem ile obecnie obs³uguje google. W Polsce jest ju¿

niewiele bo jest to dodatkowy DNS "dla u³atwienia" niektórym adminom którzy
nie wiedz± aktualnie jaki jest DNS ich operatora.

Sami to pisz±cy tu ludzie pisali. Czy my¶lisz ¿e przeciêtni ludzie bêd±
masowo zmieniaæ swój DNS domy¶lny na google? je¶li nawet wiedz± co to jest
DNS - to po co mieliby to robiæ?