Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 16:38:47 MET

Dnia 08.12.2009 Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> napisał/a:

> Co innego taki NAT, tu juz wolno ludziom mowic.

Teoretycznie jakby nagle neo wrzucić za NAT to i tak poza torentowcami to
niewiele osób by zauważyło, bo typowo na neo obecnie to jakiś modemo-
routero-accesspoint natujący i tak cały ruch, gdzie dmz czy forward to są
wyjątki.
No ja chętnie bym płacił mniej godząc się na bycie za natem, przynajmniej
smieci z sieci było by mniej na wejściu.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***