Re: Google udostepnia serwer DNS

Autor: Paweł Tyll <p_at_wytnij.75.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 08:43:53 MET

On Tue, 08 Dec 2009 07:39:56 +0100, Wojciech Puchar
<wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:
> Mam nadzieje że mówimy o tym 8.8.8.8 bo inaczej się nie dogadamy.
> Myśle że może z 1000 na minute góra
Jednak trzeba było napisać dwa. Nie masz pojęcia o czym mówisz. Obawiam
się też, że nie zdajesz sobie nawet z tego sprawy. Myślałem, że
trollujesz, a zwyczajnie jesteś niedouczonym pyskaczem, który uważa się za
wielkiego znawcę tematu i wszczyna dyskusje, często obrażając osoby z
kilku(nasto)letnim doświadczeniem w zakresie sieci, administrujących
często serwerami i innymi urządzeniami przez które przetacza się w ciągu
godziny więcej ruchu, niż wszystko czego dotkniesz obrabia przez miesiąc.
Smutne jest to, że nie zdajesz sobie sprawy, że wszystko co tu napisałeś i
pewnie napiszesz u innych wzbudza najwyżej jedno z poniższych:
- rozbawienie
- zażenowanie
- smutek
- zdumienie
Nie jest to ani prhn, ani pręgierz, ani pht, a zdumienie nie jest
wzbudzane przez odkryty przez ciebie wielki problem o którym nikt nie
wiedział, lecz przez twoją nieskończoną ignorancję - nie jest więc to w
żadnym wypadku miejsce dla ciebie.

Przez bzdury które tu wypisałeś (i mniej lub bardziej sensowne, acz
bezużyteczne, odpowiedzi innych [tak, w tym ta], prowokowane twoimi
wynurzeniami), trzy znane mi i szanowane od wielu lat osoby przestały
czytać tę grupę. Oznacza to, że nie będą też tu pisały, co jest kolejnym
gwoździem do trumny usenetu. Skorzystaj więc ze swojej wolności. Gdzie
indziej, bo zaczynasz utrudniać egzystencję mojej.

PS. Przypuszczalnie kilkaset razy tyle generowali sami pracownicy google
testujący i korzystający z tej usługi zanim jeszcze jej istnienie zostało
podane do publicznej wiadomości.