Sylwester Zarębski <zbieracz@isp.net.pl> wrote:
> Na pytanie jak, odpowiedź jest prosta, reagować na zgłoszenia o SPAMie.
> Sam wysyłałem wiele zgłoszeń na abuse@tpnet.pl. Żadne nie poskutkowało.
Masz na to dowody? Nie chce bronić tpnetu, ale z doświadczenia wiem,
że zespoły abuse, rzadko kiedy miają czas na korespondencje ze zgłaszającym,
natomiast nie oznacza to, że zgłoszenia nie są procesowane.
> Co oznacza powyższe? Że zanim administrator serwera się dowie, że ktoś
> wysyła przez niego spam (wystarczy jedno konto i jeden sobotni wieczór),
> już będzie na kilku RBLach. Cofnięcie potrwa tydzień/dwa, paru klientów
> pójdzie sobie do kogoś innego, w sumie nie ma problemu, prawda?
> A TP nadal będzie wzruszać ramionami i wykonywać ruchy pozorowane...
Jasne, podaj jakieś inne _lepsze_ rozwiązanie?
-- ŁTReceived on Mon Dec 7 10:30:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Dec 2009 - 10:40:03 MET