Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 09:57:27 MET

y>> Gdzie w TP w umowie neostrady piszę że nie mogę tam mieć serwera poczty?

> Myslisz ze AOL, British Telecom i SKY też sie mylą blokując port 25?

To nie jest istotne. Ważne jest to czy zawarli to w umowie a w czasie
wprowadzenia nie zmieniali na chama aktualnym użytkownikom. A jeśli chcieli
to pytając lub umożliwiając zdjęcie blokady od ręki np. przez infolinie. Ew
umożliwiając zerwanie umowy.