Re: Skutek wprowadzenie przez TPSA blokady

Autor: Tomasz Kruk (Czarnet) <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 07:10:37 MET

On Sun, 6 Dec 2009 23:59:27 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
<wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> wrote:

>Gdzie w TP w umowie neostrady piszę że nie mogę tam mieć serwera poczty?

a potem dla takich właśnie ludzi pisze się oczywiste rzeczy w stylu
"nie wkładać żywych zwierząt do mikrofalówki"

dla mnie dynamiczne IP jest wystarczającym czynnikiem informującym, że
na tym łaczu stawianie serwera poczty nie jest najlepszym pomysłem,
tymbardziej że u tego samego operatora w tej samej lokalizacji można
uruchomić usługę ze stałym IP bez blokady portu 25

Wersja dla dzieci neostrady:
Jak Ci starzy nie chcą zamienić neo na dsl to sobie postaw tunel