Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: mlopaci <mlopaci_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 09:38:01 MET

Wojciech Puchar pisze:

> Jak ma to być sensowne skoro prawnicy są tak mądrzy że się z nikim nie
> konsultują. Albo z pseudoekspertami klasy windows vista.
Tutaj jednak muszę bronić MI. Pierwsza wersja projektu rozporządzenia
była konsultowana z izbami gospodarczymi reprezentującymi środowisko
teleinformatyczne.
W sprawie projektu wypowiedziały się m.in.PIIT, KIGEiT, PIKE.
http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead02&news_cat_id=115&news_id=4859&layout=2&page=text

Druga wersja projektu jest także dostępna dla wszystkich w BIP.