Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 13:30:18 MET

Dnia Sun, 6 Dec 2009 08:03:32 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):

> Obawiają się dalszego "postępu" TP w mówieniu co mogą a czego nie mogą
> robić. I kolejnych strat czasu.

Nie obawiają się, tylko tak im przedstawili jacyś maniacy twojego pokroju.

> Ja właśnie wyjaśniłem. Zdjąć blokadę skoro TP im ją założyła,

Zrobiłeś głupotę. Niestety takich głupków jest więcej, bo widzę że wciąż
są próby dostarczenia spamu z neo+. Pozostaje zablokować całkowicie wejście
na SMTP...

> Część zdjęła sama, reszta musiała prosić kogoś aby to zrobił bo mieli w
> firmie router i ktoś inny im go konfigurował. Nie znają się na tym i nie
> muszą. Kopia faktury od informatyka poszła do TP wraz z pismem w którym
> informują że tyle mniej zapłacą netto.

Rozpoznasz głupiego po czynach jego... A potem będą płacze i lamenty, "zła
tpsa odłączyła internet a mój ukochany provider poczty obiecywał że mieliśmy
rację"...

> Obrażasz ludzi.

Nie obrażam. Nazywam po imieniu.

> Co nie znaczy że masz prawo zmuszać wszystkich do tego jak mają obsługiwać
> pocztę. Nikt ci takiego prawa nie dał.

Ciebie to w ogóle wszyscy do czegoś zmuszają... biednyś.

> Dało. Trzeba było od dawna reagować na zgłoszenie o spamie. Skoro TP tego
> nie potrafi - może czas zmienić profil działalności?

Bzdura - reagowanie na zgłoszenie o spanie NIC by nie dało. Dokładnie
wyjaśniłem dlaczego.

> Wolałbym aby zapewniała tylko komunikację. I reagowała na zgłoszenia o
> nadużyciach bo to jej obowiązek.

Reagowanie nie przyniosłoby redukcji ilości wysyłanego przez neostradowiczów
spamu.

> Aktualnie mamy spychologie. Wszyscy mają się dostosować do TPSA bo TPSA z
> powodu swojej nieudolności nie potrafi wypełnić swoich obowiązków.

Spychologię to Ty stosujesz - uważasz że TPSA powinna znaleźć cudowne
rozwiązanie problemu spamu, bo masz takie durne widzimisię.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944