Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Asmodeusz <chris_at_tmp8.idx.tenwyraztnij.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 13:01:59 MET

mlopaci wrote:
> Projekt z 1 grudnia 2009
>

> ROZPORZADZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
> z dnia.......................... 2009 r.
> w sprawie szczegółowego wykazu danych oraz rodzajów operatorów
> publicznej sieci telekomunikacyjnej lub dostawców publicznie dostepnych
> usług telekomunikacyjnych obowiązanych do ich zatrzymywania i
> przechowywania.
>
> http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/projekty_rozporzadzen/rozp_telekomunikacja/proj_rozp_wykaz_danych

Czepiliscie sie tych nieszczesnych portow, mi sie tutaj inna rzecz
"rzucila" w oczy.
par 4 p 1b imię i nazwisko albo nazwę oraz adres abonenta;
To znaczy ze prepaidy trzeba bedzie obowiazkowo rejestrowac?

par 6 p 1e tak samo jak wyzej. Czyli znikaja wszelkie publiczne hotspoty?

par 6 p 2a datę i godzinę ka dorazowego połączenia i rozłączenia z
Internetem.
Brakuje definicji pojec "polaczenie i rozlaczenie z interenetem". Co ja
mam wlasciwie logowac? Wg interpretacji wiekszosci userow to moment
uruchomienia i zamkniecia IE lub firefoxa. Wg mojej to moment wlaczenia
i wylaczenia komputera. Tylko skad ja mam brac te informacje? Mam im
instalowac na komputerach oprogramowanie szpiegowskie?