Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 12:08:15 MET

> Tylko, że po pierwsze jest mniej serwerów niż zombie w sieciach
> klienckich. Administratorom zależy bardziej i mają (zwykle) większą
> wiedzę niż userzy. Więc poziom spamu będzie niższy niż w przypadku
> słania ton śmieci przez różne zombiaki.

Ilość spamu przemieni się w jakość. Spam który ma poprawnego nadawcę, nieraz
takiego z którym korespondował odbiorca, jest ciężki do filtracji i
wyjątkowo uciążliwy.

Ale w sumie to i tak bez znaczenia. Ważne jest to że za spam należy karać
wyłącznie winnych, a nie wszystkich jak to Wy i TP chcecie robić.