Re: Google udostepnia serwer DNS /OT/

Autor: Pawel Malachowski <pawmal_at_no-i-tak.niewazne>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 19:37:06 MET

Dnia 04.12.2009 Łukasz Jagiełło <Lukasz@p0x.in.heaven> napisał/a:

> Za to Ty masz paranoje gdzie każdy Ciebie inwigiluje i próbuje
> ograniczyć. Telefonu też nie używasz ? Przecież ktoś może Ciebie
> podsłuchiwać i nawet nie będziesz tego wiedział.

http://demotywatory.pl/342429/--Wiesz-co-zdaje-mi-sie-

Wiek XVII, XVIII, XIX, XX... czyż to nie naiwne sądzić, że akurat wyjątkowo
wiek XXI będzie wiekiem pokoju?

Różnica jest taka, że teraz akta osobowe na wszystkich gromadzą się same,
hyperlinkują i nie murszeją w piwnicy, której przeszukanie trwa tydzień.

--
Paweł Małachowski