Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 13:12:19 MET

On Fri, 04 Dec 2009 12:51:23 +0100, Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl>
wrote:

>Przeciez przyslali pelne informacje z fakturami - dwa razy IIRC.
>Jest takze na ich stronie.

??? Rodzice dostali info że od 1.12.2009 bedzie blokada. Nie ma w tym
pismie nic o tym że można i jak można odblokować i że istniej w ogóle
tak możliwość. Sprawdzałem to dośc dokładnie bo moja mama parę tygodni
temu tradycyjnie mi dała pisemko do ręki "bo tu coś piszą i czy to coś
ważnego". Info o e-bezpieczenstwie na które sie trafia z ich WWW w
ogóle nie informuje co i jak blokuje:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/now_prom/bezpiecznydostep/
Dopiero gdy wiesz czego dokładnie szukać to znajdujesz to:
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/bezp/bezp_usl/
Poza tym jeśłi infolinia informuje że niema takiej możliwości i niejes
to przykład jednostkowy to chyba co sjest nei tak.

Zdrówko