Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 12:58:12 MET

> tego portu i proszę o odblokowanie albo o wskazanei metody jak to
> samemu zrobić. Dwa kolejne telefony na BlueLine dziś w odstępie
> kilkunastu minut. W obu - różni konsultanci - uzyskałem odpowiedź
> identyczną: "nie ma możliwości odblokowanie portu 25 w żaden sposób".

Dokładnie o to chodzi. Celowo wprowadzają w błąd. Mamy już 4 przypadki
rozmowy razem gdzie obsługa klienta mówi to samo. To nie jest niewiedza BOK.

> Jako powód zablokownia też odpowiedź identyczna: "Wszysycy operatorzy
> w Polsce wprowadzili takie ograniczenie". I propozycja bym przestawił

Ciekawe znam wielu i tylko TP tak robi. Nawet dzwoniłem do Netii z pytaniem
czy też tak robią - odpowiedź była jednoznaczna - nie.

> Wychodzi więc na to (pomijam czy port 25 jest komuś potrzebny czy też

to nie jest sprawą TP czy potrzebny Panu port 25 i czy w ogóle wysyła Pan
nim poczte.

> nie) że TPSA ustami swoich konsultantów kłamie. Kłamie że blokują
> wszyscy operatorzy - dwóch pierwszych losowo wybranych nie blokuje.
> Kłamie że blokady nie można usunąć - bo jak widać jest jednak metoda
> na to, tyle że skrzętnei ukryta przed przeciętnym abonentem.

Chodzi o tresure abonenta. Teraz zgodzi się na to, potem TPSA ogłosi
"sukces" w walce z spamem, dyrektor dostanie premię a za jakiś czas będzie
kolejne ograniczenie też dla "dobra abonentów".

Natomiast jeśli macie neostradę np. u rodziców i znajomą firmę informatyczną
to można odzyskać pieniądze.

1) informatyk wystawia fakturę na usługę przekonfigurowania neostrady np. w
routerze. Przecież abonent nie musi się znać na tym.

2) Odliczacie koszty płacąc o tyle mnie za rachunki. Kopię faktury wraz z
informacją proszę wysłać do TP.

Koszty ponieść musi TP gdyż jest to czynność która była wymagana aby
kontynuować świadczenie usług takich na jakie podpisał Pan umowę terminową.
Czynności te TP wymusiła swoim postępowaniem.