Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 19:25:15 MET
Message-ID: <1259864716.930153@wojteks.tensor.gdynia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

> Rozumiem że mają mieć wtedy sprawy bezpieczeństwa głęboko? Czy jednak dbać

tak. ew. zaoferować dodatkową opcjonalną usługę "troska o klienta" czy jak
chcą.

> o własne pakiety?
> IMO dostarczanie usługi ruchu internetowego zobowiązuje każdego dostawcę o
> ochronę zarówno własnych klientów przed zagrożeniem ze strony internetu jak i

Troska jest ważna. Ale nie jak jest na siłe i się ją wciska.
Received on Thu Dec 3 19:30:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Dec 2009 - 19:40:02 MET