Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 18:48:20 MET

Dnia 03.12.2009 Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisał/a:

> Podobnie przy wysyłaniu portem 25.

W delivery? chyba żartujesz :)
Pewnie, mogę rozdzielić relay itd na poziomie smtpd, filtrować, ale wtedy obciążam
smtpd, i jak mi kiedyś na maila stykał kawałek cpu, tak teraz muszę mieć ich
kilka na to obijanie av/as/blacklist/greylist/fiuśmu.

Pewnie, mogłem mx i submission postawić na różnych IP i dzielić ruch adresami,
co jednak nie zmniejszyłoby śmieci z neo, które musiałbym czytać aż po header smtp,
a pewnie i po header maila - i po co mi to?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***