Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Bartosz Feński aka fEnIo <fenio_at_debian.org>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 09:35:48 MET

W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

> ja wiem o czym mówisz. Ale to ICH PROBLEM że są wielką firmą i są przez to
> mniej efektywni niż mała. I ich problem że mniejsi są bardziej
> konkurencyjni.

Ci mniejsi są tak strasznie konkurencyjni, że to TPSA ma 2 miliony
klientów, a Ty 300.

> Ja może nie rozumiem wielkich korporacji, ale Ty nie rozumiesz zasad wolnego
> rynku.

Ty w ogóle mało rozumiesz z tego co widzę po wypowiedziach na tej grupie.

Skaczesz jak z kwiatka na kwiatek i przypierdalasz siÄ™ co chwilÄ™ do czegoÅ›
innego. Teraz nagle wolny rynek w to wkręciłeś. Czy TPSA kogoś trzyma na
siłę? Sam stwierdziłeś, że zacznie się teraz odpływ klientów.

Czekam na ten odpływ z niecierpliwością.

Pewnie odejdzie ze 100 pajaców Twojego pokroju, a cały *światowy* internet
przynajmniej na jakiÅ› czas odetchnie od spamu. Dla mnie bombka.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland