Re: blokada portu 25 przez Tpsa - pierwsze telefony

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 23:38:07 MET

Dnia 02.12.2009 Wojciech Puchar <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisał/a:

> Tak samo możesz po prostu znaleźć winnego co wysyła spamy.

Nie mogę, bo mi się nie loguje, muszę go wpuścić bez hasła.
Po za tym nie mogłem odzielić ruchu relay/delivery bez głębokiej
analizy warstwy aplikacji, teraz to mogę robić byle pudełkiem
za 30zł - po portach.

> Czyli karać
> winnych, wszelkie inne rozwiązania są właśnie w stylu żałosnych firm jak TP,
> dla których wykonać prostą operacje to trzeba milion papierów.

tpsa po prostu wdraża rfc z roku 1999 (po 10 latach bycia niezgodnym ze
standardem).

> Każde podejście które ogranicza coś tym, co nie są winni problemu jest
> nieuczciwe i przypomina metody stalina, który zabijał milion bo ktoś mu
> podpad. pozostałych 999999 tak dla pewności.

to nie jest ograniczenie, możesz sobie to odblokować, ci co potrzebują
będą potrafili i pewnie już to dawno zrobili.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***