>> Więc niech blokują te porty TYM CO SPAMUJĄ. TP miała to cały czas w d.,
>> nie reagowała na zgłoszenia i dlatego jest poblokowana.
>
> Nie masz zielonego pojęcia o skali problemu i potrzebie czasu reakcji.
Mam. Mam pojęcie o tym i to doskonałe.
A przede wszystkim o tym jak TP i większość firm próbuje rozwiązywać
problemy od "dupy strony", a stado klakierów jak Ty uważa że są mądrzy.
Wynika to tylko z jednego - z głupoty.
> Postmasterom jest potrzebne aby ISP blokowali użytkownika jak najszybciej
> (rzędu minut).
przecież sami mogą go zablokować i zgłosić sprawę do operatora.
> To policz sobie ilu pracowników trzeba by zatrudnić aby
> obsłużyć 150 tysięcy spamujących klientów - dam ci fory - z czasem reakcji 1
> dnia roboczego.
Bardzo niewiele bo jak rzeczywiście zaczną KARAĆ spamerów to raptem ludzie
zaczną interesować się tym co jest na ich komputerze i reagować.
Wiem po swojej sieci. Na 300 osób musiałem łącznie 7 razy przez ostatni rok
reagować. Jak ktoś twierdził że ma to w d. albo że "on nie ma" to najpierw
tłumaczyłem grzecznie a jak nie pomogło to dziękujemy.
Byłem do tyłu o jednego klienta, który zresztą do mnie wrócił po krótkim
czasie.
I teraz jak mówie że ktoś robi jaja z swojego komputera to słuchają.
Bo nie wymyślam sobie bajeczek tylko podaje fakty.
>> Aktualnie traktują każdego swojego użytkownika jak przestępce.
>
> Zapobiegają rozsyłaniu spamu przez nieświadomych użytkowników.
Jasne. Zabierzmy też wszystkim noże bo niechcący ktoś się zrani.
Masz mentalność niewolnika. Jak niestety większość społeczeństwa.
Received on Wed Dec 2 14:30:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Dec 2009 - 14:40:01 MET