Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 14:25:49 MET

> Nie masz zielonego pojęcia o skali problemu i potrzebie czasu reakcji.

Mam. Mam pojęcie o tym i to doskonałe.
A przede wszystkim o tym jak TP i większość firm próbuje rozwiązywać
problemy od "dupy strony", a stado klakierów jak Ty uważa że są mądrzy.

Wynika to tylko z jednego - z głupoty.

> Postmasterom jest potrzebne aby ISP blokowali użytkownika jak najszybciej
> (rzędu minut).

przecież sami mogą go zablokować i zgłosić sprawę do operatora.

> To policz sobie ilu pracowników trzeba by zatrudnić aby
> obsłużyć 150 tysięcy spamujących klientów - dam ci fory - z czasem reakcji 1
> dnia roboczego.

Bardzo niewiele bo jak rzeczywiście zaczną KARAĆ spamerów to raptem ludzie
zaczną interesować się tym co jest na ich komputerze i reagować.

Wiem po swojej sieci. Na 300 osób musiałem łącznie 7 razy przez ostatni rok
reagować. Jak ktoś twierdził że ma to w d. albo że "on nie ma" to najpierw
tłumaczyłem grzecznie a jak nie pomogło to dziękujemy.
Byłem do tyłu o jednego klienta, który zresztą do mnie wrócił po krótkim
czasie.
I teraz jak mówie że ktoś robi jaja z swojego komputera to słuchają.
Bo nie wymyślam sobie bajeczek tylko podaje fakty.

> Zapobiegają rozsyłaniu spamu przez nieświadomych użytkowników.

Jasne. Zabierzmy też wszystkim noże bo niechcący ktoś się zrani.

Masz mentalność niewolnika. Jak niestety większość społeczeństwa.