Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 12:55:25 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

>Oczywiscie, a Ty nie potrafisz?

Nie to jest tu istotne.

>Co powszechna wiedza? Dobra pokaze paluchem: manipulacyjka polega na tym, ze
>napisales, iz "nie wolno", tymczasem "nie wolno bez poinformowania".

To by³o implicite przyjête za³o¿enie. Zatem napieraj dlaczego nie wolno
nagrywaæ bez poinformowania.

>Ale dlaczego uwazasz, ze ta mierna socjotechnika zmusisz mnie do pracy na
>Twoja rzecz skoro Tobie nawet zastanowic sie nie chce?

Mówi±c wprost - je¶li nie potrafisz poprzeæ swoich wymys³ów jakimi¶
sensownymi argumentami, mo¿esz je sobie zwin±æ w rulonik i przetestowaæ
znaczenie s³owa "czopek".

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |