Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 12:21:41 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnhhchs5.835.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

> Które oczywiście potrafisz podać, prawda?

Oczywiscie, a Ty nie potrafisz?

> Rzeco? Ja pisałem, że to powszechna wiedza?

Co powszechna wiedza? Dobra pokaze paluchem: manipulacyjka polega na tym, ze
napisales, iz "nie wolno", tymczasem "nie wolno bez poinformowania".

> To nie ja rzucam tu kategorycznymi twierdzeniami. Skoro jesteś taki
> przeonany, że nie wolno, to dowiedź tego.

Ale dlaczego uwazasz, ze ta mierna socjotechnika zmusisz mnie do pracy na
Twoja rzecz skoro Tobie nawet zastanowic sie nie chce?