Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 09:14:42 MET

On Tue, 1 Dec 2009 22:12:27 +0000 (UTC), Łukasz Jagiełło napisał:

> No więc piszę, że mam np. VPN na porcie 25. Co ma do tego RFC ? Nie
> używam nigdzie indziej tylko między domem a pracą. Zestawiam sobie
> połączenie i nigdzie więcej się nie łączę na port 25.

Głupszego portu nie mogłeś sobie wymyślić ?
tym bardziej że SMTP to jednak ruch masowy i policery traktują go gorzej od
usług real-time, jaką niewątpliwie jest VPN.

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek