Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Łukasz Jagiełło <Lukasz_at_p0x.in.heaven>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 23:12:27 MET

Dnia 01.12.2009 masti <gone@to.hell> napisał/a:

> napisałeś: "> No i ? Co ma do tego RFC. Ja sobie zestawiam połączenie
> punkt-punkt."

No więc piszę, że mam np. VPN na porcie 25. Co ma do tego RFC ? Nie
używam nigdzie indziej tylko między domem a pracą. Zestawiam sobie
połączenie i nigdzie więcej się nie łączę na port 25.

ps. Żeby nie było wątpliwości nie posiadam żadnego łącza z TP, a klienci
których obsługuje mają SMTP dostępne na porcie 587. Tak z ciekawości
zastanawiam się, czy tpsa może mi zablokować dowolny port bo ma taki
kaprys, czy raczej jak mi się wydaje zmienia domyślną politykę
bezpieczeństwa, ale każdy jeżeli wie co robi może sobie to odblokować
(tak przynajmniej wynika z ich strony).

--
Pozdrawiam,
Łukasz Jagiełło