Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 08:14:30 MET

> Za to nie bylo problemu w tym ze przez pare lat nie robila nic, aby
> miliony uzytkownikow tej i innych sieci przestaly byc narazone byly na
> oszustwa bankowe, wirusy, konie trojanskie, dopiero teraz wprowadzajac

TP NIE MA OBOWIĄZKU robienia tego. Chyba że jako dodatkowa usługa.

TP zapewnia komunikację protokołem IP. To że ktoś naraża się na to gówno bo
używa oprogramowania z błędami, albo (co ważniejsze) nie rozumie co robi z
swoim komputerem - jest jego sprawą a nie TP.

TP oczywiście może zapewniać dodatkowe usługi jak chce w tym temacie.

Aktualnym posunięciem TP dowiodła że uważa każdego użytkownika usługi
neostrada za przestępce, spamera itp. Z góry.