Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 16:29:01 MET

> Kwestia skali :) blokowanie IP jak najbardziej - ale co z tego jak
> niektóre urządzenia pozwalają na 200, 500 ACL itp. ?

to co to za gówno? autorzy ich softu/hardware nie słyszeli o algorytmach
O(log N)?

> Co będzie jak tych adresów zrobi się kilka tysięcy ?

to zrobią ci co mają takie gówno (większość dużych) bunt i zarządają
przepisów o dopłaty, a dopłaty wezmą wszyscy.

> Sorry ale ciut patrzysz za bardzo od strony jail-i, ipfw tablic i małej
> skali.

Z tego co wiem duże routery robią to jeszcze lepiej. Przecież dedykowany
hardware powinien sobie lepiej radzić.

> Ogólnie nie wydaje mi się, że ta ustawa będzie skuteczna.

Ja mam nadzieje że nie będzie.

> Zakazywanie i blokowanie rodzi w Polskim narodzie instynkt buntu.

To może i zaleta troche bardziej będą myśleć.