Re: Blokowanie "niepo??danych" stron

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 13:22:59 MET

> Uzgodniłem z klientem. Jeśli im się coś nie podoba niech do klienta idą, a
> on im powie że ma prawo do takich usług i g. mu zrobią.
>
> Metoda sprawdzona.

taaaaaaaaaa, a lyzka na to niemozliwe

mam inne doswiadczenia, to zawsze jest trudna sprawa.

Zaraz sie obudzi jakas wspolnota ze chce robic konkurs i wybrac operatora
jednego z 10

To taki przytyk do obecnego tu Michala Jankowskiego z wroclawia, ktory z
jednej strony broni wolnosci internetu a z drugiej jak w jego budynku chce
wybudowac przylacze telekomunikacyjne (siec wewnatrz jest i jest wlasnoscia
WM) to on jako przedstawiciel rady wspolnoty oglasza konkurs i bedzie
casting na opratora internetu wbrew woli mieszkancow

Icek