Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 17:52:24 MET

> Z technicznego punktu widzenia, to jak próbować kijkiem cofać wodę w rzece ;).
> Tylko się namachasz, wody namącisz i ryby wypłoszysz ;) .
>
> Będziesz kupował 10 razy droższy sprzęt, żeby robił filtrowanie, tylko po to,

nie będe kupował żadnego nowego sprzętu.

> Jeśli będzie dostępna lista (http://www.uke.gov.pl/costam/IPv4.txt),
> natychmiast powstaną aplikacje, które ruch do tych ip będą kierowały przez zagraniczne proxy.

To już nie moja sprawa. Zresztą pisałem od razu - że samej ustawie jestem
przeciwny. Natomiast chciałbym nie mieć potem problemów z sądami że "nie
zablokowałem strony"

> Jak czytam ten wątek, tylko jedno mi przychodzi do głowy:
>

> Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
> Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. (niem.)

Znam to, i w pełni się zgadzam. A w demokracji - głupota wybiera głupote. I
tak właśnie mamy.