Re: jeszcze o supporcie w netii

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 18:50:46 MET

> montaz internetu 2 miesiace po podpisaniu umowy to przeginka w bloku
> gdzie netia ma swoja infrastrukture

Firmie robiłem dostęp do internetu wraz z telefonią. Jako że wszystko idzie
jednym łączem dla pewności poleciłem klientowi wzięcie jednej linii ISDN
jako rezerwe. TPSA - powiedziała że za 2 miesiące zrobią, Netia - że już
zaraz przyślą umowe i od ręki robota.

Pomimo wielu telefonów umowy nie przysłali, olaliśmy sprawe w ogóle, nasze
łącze chodzi bezawaryjnie więc problemu generalnie nie ma.

Tzn. my nie mamy, oni mają bo mogli niewiele ale jednak zarobić.
Dodatkowo powiem że netia ma tam kable w tym biurowcu!