Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 19:28:38 MET

On Wed, 4 Nov 2009 08:53:16 +0100, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

> No, nawet im zakup glupich narkotykow utrudnia.

nie tylko zakup (za własne, samodzielnie zarobione pieniądze) to
również karze za posiadanie czegoś, czego nikomu nie ukradłem i czym
nie zamierzam wyrządzić nikomu krzywdy

tu nie chodzi o narkotyki, ale o zasade. dzisiaj państwo "w ramach
walki o dobro ogółu" karze za posiadanie niektórych gatunków roślin
traktując to jako przestępstwo, jutro w imie tej samej zasady
wprowadzi zakaz gier hazardowych "bo zdarzają się przypadki
uzależnień", a pojutrze wprowadzi cenzure w Internecie zakazując
posługiwania się szyfrowaniem "bo przecież niektórzy szyfrują zdjęcia
pedofilskie"

marzy Ci się życie w takim państwie ?

--
Tomek Kruk   CZARNET