Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 07:24:46 MET

On Wed, 04 Nov 2009 00:19:31 +0100, Paweł Rohde
<pawel@nospam.rohde.pl> wrote:

> Ja proponuję zrobić listę stron na które mogą wchodzić wszyscy, którzy
> mają komputery i dostęp do sieci (no i opłacają abonament
> komputerowo-internetowy na poczcie).
> Potem zrobić listę stron, na które należy wykupić odpowiednią akcyzę i
> przykleić winietkę do monitora.
> Niektóre strony pewnie wymagały by inspektora z urzędu skarbowego -
> "rezydenta" co by naklejał winietki co np. 30 minut.
>
> Też jakiś pomysł, sprawdza się w innych branżach ...

a ja proponuję, żeby każdy występujący publicznie (za występ publiczny
należy uznać występowanie przed większą niż 100 osobową grupą) musiała
posiadać odpowiednie uprawnienia, przejść szkolenie, zdać egzamin

sprawa dotyczyłaby wszystkich polityków, artystów, urzędników, zaś z
obowiązku zwolnieni by byli dziennikarze (jakaś uprzywilejowana grupa
społeczna być musi)

--
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/