Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)

Autor: Paweł Rohde <pawel_at_nospam.rohde.pl>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 00:19:31 MET

Ślązak pisze:

> A i jeszcze - żeby się Pan ViceMinFin nie zdziwił, jak mu 'w
> podziękowaniu' co nieco 'wyłączą' i 'wuj generał nie pomoże' :P Ale
> będzie pożywka dle mediów! U-la-la :-)

Ja proponuję zrobić listę stron na które mogą wchodzić wszyscy, którzy
mają komputery i dostęp do sieci (no i opłacają abonament
komputerowo-internetowy na poczcie).
Potem zrobić listę stron, na które należy wykupić odpowiednią akcyzę i
przykleić winietkę do monitora.
Niektóre strony pewnie wymagały by inspektora z urzędu skarbowego -
"rezydenta" co by naklejał winietki co np. 30 minut.

Też jakiś pomysł, sprawdza się w innych branżach ...

BUHAHAHA:)