Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 10:03:43 MET

crazy bejbi wrote:

> ale baran ... kompletnie nie wie o czym mówi.
> wejść można, ale grać nie ... ROTFL

Ale takie są przepisy. I całkiem sensowne. Jeśli wejdziesz na stronę
royal-palace.com i wylądujesz w kasynie to wtedy już mają Cię ścigać?
Dopiero ścigania następuje za aktywne uczestnictwo w grze. Poza tym mogę
sobie wyobrazić stronę rozrywkową gdzie grasz na wirtualne pieniądze
(bez przelewania jakiś kwot na zakup tych wirtualnych pieniędzy), strona
jest finansowana z reklam. Możesz też jak np na gryonline.wp.pl
uczestniczyć w darmowych grach, a nie w tych płatnych.
Inna sprawa, że nie da się rozpoznać w sensowny sposób czy ktoś gra na
pieniądze czy darmowo. Wystarczy SSL i po ptakach. Mogę za to podrzucić
pomysł ministerstwu pomysł, niech banki nie przelewają pieniędzy na
konta tych kasyn. Zablokować wyjście przelewów na te konta :) Ciekawe co
powiedzą bankowcy.

wer