Re: onet.pl

Autor: Łukasz Jagiełło <Lukasz_at_p0x.in.heaven>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 10:06:15 MET

Dnia 25.10.2009 ru <toruvinn@gmail.com> napisał/a:
> [...]
> jest możliwość ustawienia powiadomień pocztowych na różne okazje.
> Efekt tego jest taki, iż onet uparcie odbija moją pocztę, twierdząc
> "452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
> [MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejkę
> mam zapełnioną mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, aż zaczną
> wygasać.
> Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjalną" (tj. papierową) pocztę z
> firmy.
> Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?

Miałem podobnie kiedyś, tyle że adresy do których wysyłałem maile były
pozyskane przez kampanie reklamowe, które u nich były kupowane.
Wystarczyło pomarudzić działowi sprzedaży, że nie ma sensu kupować u
nich reklam skoro później newsletter-a osobom które się zapiszą nie
można wysłać i odrazu limity znikały.

> Próbowałem podzielić pocztę na kilka MTA (z róznych IP), ale
> najwyraźniej filtrują nie po IP, a po adresie źródłowym (lub w jakiś
> inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
> "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
> jeszcze próbować.

Zasadniczo nic nie możesz zrobić, bo to wsumie ich serwer pocztowy i
mogą przyjmować pocztę tak jak im się podoba od kogo im się podoba.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Jagiełło