Dnia 25.10.2009 ru <toruvinn@gmail.com> napisał/a:
>> Przepraszamy za utrudnienia."
> Och, jak tu grzecznie.
> Skoro wątek jest o onecie, to tak trochę offtopicowo się podepnę -
> może ktoś potrafiłby mi doradzić, jak ich zmusić do poluzowania
> limitów pocztowych trochę? Konkretnie - mam spory portal, gdzie m.in.
> jest możliwość ustawienia powiadomień pocztowych na różne okazje.
> Efekt tego jest taki, iż onet uparcie odbija moją pocztę, twierdząc
> "452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
> [MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejkę
> mam zapełnioną mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, aż zaczną
> wygasać.
> Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjalną" (tj. papierową) pocztę z
> firmy.
> Ktoś miał podobne doświadczenia? Jeśli tak, jak problem rozwiązał?
Miałem podobnie kiedyś, tyle że adresy do których wysyłałem maile były
pozyskane przez kampanie reklamowe, które u nich były kupowane.
Wystarczyło pomarudzić działowi sprzedaży, że nie ma sensu kupować u
nich reklam skoro później newsletter-a osobom które się zapiszą nie
można wysłać i odrazu limity znikały.
> Próbowałem podzielić pocztę na kilka MTA (z róznych IP), ale
> najwyraźniej filtrują nie po IP, a po adresie źródłowym (lub w jakiś
> inny, pokrętny sposób tylko im znany). SPF mam
> "skonfigurowany" (wielkie słowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
> jeszcze próbować.
Zasadniczo nic nie możesz zrobić, bo to wsumie ich serwer pocztowy i
mogą przyjmować pocztę tak jak im się podoba od kogo im się podoba.
-- Pozdrawiam, Łukasz JagiełłoReceived on Sun Oct 25 10:10:03 2009
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 Oct 2009 - 10:40:00 MET