Re: onet.pl

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 02:27:49 MET

Bry (no, bra ;->).

On Oct 25, 1:43am, ukasz Jagieo <Luk...@p0x.in.heaven> wrote:
(...)
> Przepraszamy za utrudnienia."
Och, jak tu grzecznie.
Skoro wtek jest o onecie, to tak troch offtopicowo si podepn -
moe kto potrafiby mi doradzi, jak ich zmusi do poluzowania
limitw pocztowych troch? Konkretnie - mam spory portal, gdzie m.in.
jest moliwo ustawienia powiadomie pocztowych na rne okazje.
Efekt tego jest taki, i onet uparcie odbija moj poczt, twierdzc
"452 4.5.2 Przekroczony limit ilosci wyslanych maili, sprobuj pozniej
[MF] / Too many mails in one go! Try again later [MF]", zatem kolejk
mam zapenion mailami kierowanymi na ich MXy - do czasu, a zaczn
wygasa.
Z tego co wiem, zignorowali nawet "oficjaln" (tj. papierow) poczt z
firmy.
Kto mia podobne dowiadczenia? Jeli tak, jak problem rozwiza?
Prbowaem podzieli poczt na kilka MTA (z rznych IP), ale
najwyraniej filtruj nie po IP, a po adresie rdowym (lub w jaki
inny, pokrtny sposb tylko im znany). SPF mam
"skonfigurowany" (wielkie sowo na jedno IN TXT) - nie wiem, czego
jeszcze prbowa.

Z gry dziki za odpowied,

--
ru