crazy bejbi pisze:
> Tomasz Kruk CZARNET pisze:
>> On Tue, 29 Sep 2009 16:10:44 +0200, Tomasz Ziec <mash@elsat.net.pl>
>> wrote:
>>
>>> Znam przypadki że klient ma abonament 8000 a testy pokazują mu 7900 i
>>> już się bardzo burzył...
>>
>> dlatego jak komus sprzedaję 2mega to ustawiam na 2200k
>
> ja też, tylko, że nie ustawisz dla niego dsl.cz na wyłączność. też mam
> Klientów co mają 4Mbps i jak mieli 3,95 na dsl.cz to zadzwonili
> poinformować - na razie nie reklamować :)
>
> wojtek
>
A ja dalej będę się upierał, że umowa indywidualna z operatorem UPC nie
daje klientowi prawie żadnych gwarancji (przepustowość do itp.) i że
klient podpisując ją powinien zdawać sobie z tego sprawę. To jest
bardziej umowa dżentelmeńska. Jeśli ISP się z niej nie wywiązuje, to
tracę do niego zaufanie i zmieniam. Proste.
Jeśli chcę mieć gwarancję, to podpisuję umowę SLA z operatorem, płacę 50
razy tyle za łącze i mam podstawy do egzekwowania tego, co w SLA jest
zapisane, bo trzeba mieć na uwadze, że SLA tez bywają różne...
-- Sławek LipowskiReceived on Tue Sep 29 21:35:05 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Sep 2009 - 21:40:02 MET DST