Tomasz Ziec pisze:
>>> Naprawdę wystarcza umowa SLA między operatorami.
>>> Jeśli ktoś jest poważny i ją zawiera to jej przestrzega.
>>> Testowane na Futuro, GTS, Netii, Perfekt NET
>>>
>>> Paweł
>
>> Netia przestrzega SLA? To ciekawe... :)
>
> Wszystko zależy pewnie od woluminu jaki u nich wykupujesz. Z własnego
> doświadczenia muszę przyznać iż nie tylko przestrzega SLA ale także
> szybko rozwiązuje awarie. Ale jak mówiłem, to pewnie zależy od tego
> ile bierzesz i jak dla nich jesteś "ważny".
> T.
>
Mam niezbyt ciekawe doświadczenie z jakością łącza xxxMbps od nich
niestety, stąd moje zdziwienie. Co do szybkości usuwania awarii, to też
nic dobrego powiedzieć nie mogę. Generalnie wypadają gorzej niż Crowley
w czasie wielkich padów, bo wtedy zwykle dostęp był, tylko zdegradowany,
a Netia potrafi wyłączyć się całkowicie na kilka h bez zapowiedzi,
jakichkolwiek informacji, niczego... Ale może ja mam pecha. ;)
-- Sławek LipowskiReceived on Tue Sep 29 21:30:02 2009
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 29 Sep 2009 - 21:40:02 MET DST