Dnia 27.09.2009 Przemysław Gubernat <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał/a:
>>>> awarii łącza polegającym na niemożności uzyskania prędkości określonej w
>>>> umowie. Trzeba pisać, co będzie dalej?
>>> a jak w umowie jest "do ileśtam", albo "operator gwarantuje okreslona
>>> predkosc wyłacznie po swoim szkielecie" to co ?
>>
>> To sprzedaje dostęp do sieci lokalnej, a nie do internetu.
>>
> Dosłownie ROTFL.... kupujesz łącze bez gwarancji z określonymi parametrami i
> ŻĄDASZ aby było z gwarancją. Daj palec a wezmą całe przedramie.
Czyli dla Ciebie można dowolnie robić w balona klienta wciskając mu
usługę która nie ma prawa zadziałać zgodnie z umową, bo użyło się
magicznego sformułowanie " do ileśtam" ? Gwarantowanej przepustowości
nikt nie oczekuje od łącza domowego, ale nie powinno takie łącze odbiegać
drastycznie od parametrów które oferuje dostawca w umowie. Czyli jak
rozumiem, w godzinach "szczytu" nie uzyskam pełnego pasma, ale też
rozumiem, że godziny "szczytu" nie trwają 24h/dobę.
-- Pozdrawiam, Łukasz JagiełłoReceived on Sun Sep 27 15:55:03 2009
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 27 Sep 2009 - 16:40:01 MET DST