Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Sep 2009 - 19:57:29 MET DST

On 26.09.2009, Łukasz Jagiełło <Lukasz@p0x.in.heaven> wroted:

> Jak kupuje łącze symetryczne, to oczekuje łącza symetrycznego.
> W wypadku połączenia domowego łącze symetryczne nie jest mi do
> niczego potrzebne.

Asymetria to jedno, overbooking to drugie. Megabit łącza domowego
kosztuje znacznie mniej niż megabit łącza operatorskiego także
dlatego, że jeśli będziesz konsekwentnie wykorzystywał domowe
łącze UPC do maksimum, to ci je odetną za naruszanie warunków
korzystania z usługi. A jeśli nie będziesz w stanie konsekwentnie
wykorzystywać do maksimum tej samej przepływności łącza operatorskiego,
to ty będziesz mógł je reklamować i ew. dostawca zapłaci ci karę
za naruszanie warunków korzystania z usługi.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
Nocturnal Infiltration and Accurate Killing